Jak to funguje, když nakupujete

Je to jednoduché...

1. Vyberte

Všechny služby přehledně na jednom místě.

2. Nakupte

Jednoduše z pohodlí domova.
My vám po nákupu pošleme voucher.

3. Využijte

Použijete voucher a využijte službu.

4. Ohodnoťte

Napište váš názor na využitou službu.
A to je celé.

Jak to funguje, když prodáváte

Je to jednoduché...

1. Vytvořte si u nás internetový obchod zdarma

Jednoduše si u nás založíte svůj internetový obchod na všechny vaše služby.

2. Přidejte vaše služby

Přidejte všechny služby, co umíte poskytnout zákazníkům.

3. Sledujte prodeje

My se vám postaráme o marketing a prodej.

4. Zaměřte se na to důležité

Poskytujte svým zákazníkům ty nejlepší služby.

zavřít

FAQ

Pro zákazníka

Voucher vám pošleme jako odkaz v e-mailu, nikoli poštou. Poté co zaplatíte kartou, voucher vám pošleme okamžitě.

Zkontrolujte prosím, zda vám e-mail nepřišel do spamu. Pokud používáte e-mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e-mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Vaše vouchery také najdete po přihlášení v sekci Nákupy, pokud jste přihlášení klikněte zde

Poté co si objednáte, vám příjde voucher s kontaktními údaji na prodejce. Prodejce kontaktujte, buď v rozhraní v sekci "Nákupy" klikněte na konkrétní objednávku nebo napište na email a prokažte se jménem nebo číslem objednávky. Domluvte se na rezervaci. Při příchodu k prodejci můžete voucher uplatnit ve svém rozhraní před obsluhou, nebo číslo voucheru předejte obsluze. Voucher vždy uplatněte až v době, kdy budete službu využívat.

Doporučujeme obrátit se na samotného prodejce. Ten vám vždy pomůže nejlépe, o dané službě ví totiž nejvíce. Pokud i tak budete nespokojení, máte možnost se vyjádřit pomocí hodnocení.

Můžeme vám jedině vytvořit heslo nové. Zažádat o něj můžete na stránce Zapomenuté heslo zde .

Pokud potřebujete po nákupu fakturu, napište prodejci email a on vám jí vystaví. Kdyby byl nějaký problém, neváhejte nás kontaktovat.

Pro prodejce

Ano, musíte mít IČO, jinak není možné prodávat pomocí našeho portálu.

Ne, platíte pouze provizi z prodané služby. Žádné počáteční náklady ani riziko.

Obvykle službu schválíme do 48h. Pokud nebude něco v pořádku, kontaktujeme vás na email.

Po nákupu se vám ozve zákazník na vaše kontaktní údaje, které máte v profilu. Zákazník se může prokázat číslem objednávky nebo jménem, které vidíte v emailu a nebo ve vašem rozhraní "Přehled voucherů". Se zákazníkem se domluvte na spolupráci. Při uskutečnění služby požadujte číslo voucheru, které můžete uplatnit vy a nebo zákazník ve svém rozhraní "Uplatnění voucheru". Poté se vám připíšou peníze.

Peníze přijímáte už v okamžiku, kdy je objednávka zaplacena. Peníze máte uloženy na našem bankovním účtu. V rámci propachtu (pronájmu) obchodní platformy si totiž pronajímáte i náš bankovní účet, finance jsou však od počátku vaše.

Celková tržba (ponížena o provizi a hodnotu nevyužitých voucherů) je vyplácena postupně dle data uplatnění voucheru. Uplatněné vouchery jsou zahrnuty do vyúčtování 3× měsíčně: 1., 10. a 20. dne v měsíci. U služeb a cestování vyúčtování probíhá na základě uplatnění voucherů v rozhraní (nebo mobilní aplikaci). U nabídek na konkrétní termín (například ubytování nebo kulturní události) se voucher automaticky uplatní v den daného termínu.

Finance za uplatněné vouchery a zboží odesíláme z našeho účtu 3× měsíčně a to 2., 11. a 21. dne v měsíci. V případě, že toto datum vychází na den pracovního volna, peníze odesíláme první následující pracovní den.

U každé kampaně máte tlačítko TOP. Můžete si zvolit počet kreditů a podle toho být výš v kategoriích nebo až na hlavní straně. Top se platí kredity, které můžete koupit nebo je nasbírat.

Ano, pokud se voucher nevyužije po propadnutí vám pošleme peníze jako kdyby se voucher uplatnil, ale ponížený o 50% provizi.

V případě, že se nic neprodá, nic neplatíte.

Tohlejo.cz je pouze zprostředkovatelem, tedy nemůže vystavovat daňové doklady pro koncové zákazníky. Vy si pouze od nás pronajímáte prostor k prezentaci, ale nákupy zákazníci uskutečňují od vás. Je třeba, abyste doklady/faktury vystavovali vy jako poskytovatel služby, se kterým zákazník uzavírá kupní smlouvu. Předmětem naší spolupráce je pronájem obchodní platformy (součástí které je i pronájem našeho bankovního účtu, kde přijímáte finance od zákazníků), není tedy ani možné z vaší strany vystavovat fakturu naším jménem.

Peníze přijímáte už v okamžiku, kdy je objednávka zaplacena, a proto vám také v tomto okamžiku vzniká povinnost odvést daň z přidané hodnoty. Daňové doklady tedy vystavujete již v okamžiku platby zákazníka. Jak postupovat, pokud si host daňový doklad vyžádá na místě? Vydáte mu jej a přiřadíte si jej k dokladu, jenž jste už vystavili v okamžiku, kdy zákazník voucher objednal a zaplatil.

Každý zakoupený voucher obsahuje unikátní kód, jehož pravost je ověřována v partnerském rozhraní. Do okénka "Kód voucheru" v sekci "Uplatnění voucheru" zadáte kód konkrétního voucheru a kliknete na tlačítko "Uplatněte voucher".

Nenašli jste odpověď na vaší otázku, kontaktujte nás

Jsme Vám k dispozici každý pracovní den od 9:00 do 21:00
Zeptejte se nás!